fbpx

קורס UI/UX – עיצוב חווית משתמש

קורס UI/UX – עיצוב חווית משתמש

אודות הקורס

בקורס UI UX נלמד כיצד לאפיין מוצרים (בדגש על אפליקציות מובייל) תוך כדי התנסות בתהליך האיפיון המלא (UX) ועקרונות בסיסיים של עיצוב ממשק (UI).

אם בעבר בניית מוצר התמקדה בטכנולוגיה, היום היא מתמקדת במשתמשים ובצרכים שלהם. לכן כדי ליצור אפליקציה שלא תעלם בשוק שופע – אנחנו צריכים להבין את המשתמשים שלנו ולהתאים להם את המוצר תוך כדי איזון עדין בין צרכיהם לצורכי העסק.

קורס UI UX יתמקד באפליקציות מובייל תוך כדי הקניית כלים הרלוונטיים גם למוצרים בפלטפורמות אחרות, היכרות ולמידה  עם ממשק FIGMA .

נלמד לפתח ראייה ביקורתית ולבחון מוצרים לפי עקרונות חווית המשתמש, פסיכולוגיה קוגניטיבית ויסודות עיצוב ממשקים. נכיר מתודולוגיות עבודה שונות וסוגי מחקר שונים, ונקבל כלים לבניית מוצר אינטואיטיבי ושמיש. נפתח את הראש לעולמות תוכן שונים ונשמע הרצאות של מרצים אורחים מהתעשייה.

בזמן  הקורס נעבוד על פרויקט מתמשך, וכן גם תרגילי בית ופרויקטים אישיים של התלמידים.

קהל יעד ותנאי קבלה
קורס UI UX מיועד לאנשים המעוניינים לרכוש ידע ומיומנות בתחום של עיצוב ממשקי משתמש בסביבה דיגיטלית.
מומלץ מאוד להגיע עם רקע בעיצוב. אנגלית ברמת קריאה.

חובה להגיע עם מחשב אישי.

>> קורס UI UX בירושלים יתקיים בימי שני, בין השעות 17:30-21:00.
>> קורס UI UX בחיפה יתקיים בימי רביעי, בין השעות 17:30-21:00.
>> קורס UI UX בתל אביב יתקיים בימי ראשון, בין השעות 17:30-21:00.

לקריאה נרחבת,
הורידו את הסילבוס

סילבוס הקורס
מטרת הקורס

אם בעבר בניית מוצר התמקדה בטכנולוגיה, היום היא מתמקדת
במשתמשים ובצרכים שלהם. לכן כדי ליצור אפליקציה שלא תעלם בשוק
שופע – אנחנו צריכים להבין את המשתמשים שלנו ולהתאים להם את
המוצר תוך כדי איזון עדין בין צרכיהם לצורכי העסק.
בקורס נלמד כיצד לאפיין מוצרים (בדגש על אפליקציות מובייל) תוך כדי
התנסות בתהליך האיפיון המלא (UX) ועקרונות בסיסיים של עיצוב ממשק
(UI). הקורס יתמקד באפליקציות מובייל תוך כדי הקניית כלים הרלוונטיים
גם למוצרים בפלטפורמות אחרות, היכרות ולמידה עם ממשק  FIGMA. 

מטרת הקורס היא התנסות מעשית ביצירת אפליקציית מובייל משלב
האיפיון עד לשלב העיצוב בדגש על צורכי המשתמש.

על המרצה

ליאת זלדס בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, עובדת כמעצבת
מוצר מאז 2010 ומרצה במקומות שונים, מאמינה שלמעצבים יש כוח רב
ולכן אחריות ליצור מוצרים שעושים טוב לעולם, חובבת פיצה מושבעת.

נושאי הקורס

פיתוח ראייה ביקורתית לבחינת מוצרים, למידת כלים למחקר ואיפיון,
הכרות עם עקרונות עיצוב בסיסיים.

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד
מעצבים המעוניינים לעשות את המעבר לעולם הדיגיטלי, מפתחים
המעוניינים להבין את המשתמשים שלהם

דרישות במהלך קורס UI UX
נוכחות של % 80 לפחות
ביצוע והגשה מלאה של פרויקט אמצע ופרויקט מסכם

הגשת פרוייקט מתמשך, שני פרוייקטים ותרגילי בית..

תנאי קבלה וידע קודם נדרש
אנגלית ברמת קריאה
מומלץ רקע בעיצוב ו/או הכרה והבנה של יסודות העיצוב
תנאי הכרחי לקורס – יש להגיע עם מחשב נייד אישי

תכנית מפגשים
תאריך # נושא  פירוט השיעור
7.11.21 1 מבוא לקורס, עקרונות חווית
משתמש
הסבר על הקורס, על תפקיד המעצב
בתעשייה, ויסודות המקצוע
14.11.21 2 פרסונות מי המשתמשים שלנו ומה הכלים
שברשותנו כדי שנוכל להבין את צרכיהם
21.11.21 3 מחקר מתחרים מי הם המתחרים, מה אפשר ללמוד
מהם, ומהם הקונבנציות של התחום
28.11.21 4 ארכיטקטורת מידע באיזה צורה נארגן את המידע במוצר,
מה צורת הניווט המתאימה ביותר,
ומה הקשר בין כל המסכים
5.12.21 5 Design thinking שיעור סדנא
12.12.21 6 Wireframes יצירת קונספט איפיוני, שרטוט מסכים,
הבנת הפלטפורמה והקונבנציות שלה
19.12.21 7 Figma היכרות עם הממשק של פיגמה,
עם שיטת ארגון הקבצים / עמודים /
פרויקטים / צוותים. מעבר על כלי
הפנטול והיכולות של פיגמה בטיפול
בצורות וקטוריות. נלמד על היחודיות
של פריימים ועל כל התכונות
הרספונסיביות שלהם
26.12.21 8 Figma צלילה לתוך סטיילים, קומפוננטות,
וריאנט גרופס ואוטולייאאוט של
פריימים
2.1.22 9 Onboarding
Empty states-ו
הובלה ולימוד של משתמשים חדשים,
ומצבי קצה
9.1.22 10 הגשה של תרגיל החימום הגשה של התרגיל הראשון בקורס
עם אורח חיצוני
16.1.22 11 חוקי הגשטאלט
ופסיכולוגיה קוגניטיבית
איך אנחנו תופסים דברים, איך הזיכרון
שלנו עובד, ומה משפיע עלינו בקבלת
החלטות
23.1.22 12 עיצוב ממשקים – חלק I עקרונות בסיסיים לעיצוב UI
(צבעוניות, פונטים ואייקונים)
30.1.22 13 עיצוב ממשקים – חלק II בניה ועיצוב של דשבורדים
6.2.22 14 Figma
Prototyping
13.2.22 15 Figma ארגון וטיפים כלליים לעבודה
אפקטיבית, איך ללמד מתכנתים לעבוד
עם מה שהם צריכים בפיגמה,
דרכי תקשורת אפקטיביות בתוך צוות
של קולבורציה בפיגמה ומחשבות על
דיזיין סיסטם
20.2.22 16 מחקר משתמשים איך המשתמשים עובדים עם המוצר
שלנו, בדיקות שמישות, ומטריקות
27.2.22 17 Microcopy הרצאה על כל הטקסטים הקטנים
(אבל החשובים)!
6.3.22 18 פגישות אישיות איפה כל אחד ואחת עומדים עם
תרגיל הבית ואיך להתקדם איתו
13.3.21 19 עיצוב פידבק ואנימציות +
עבודה בסטארטאפ
הרצאה חיצונית של מעצב מהתעשייה
על עבודה בסטארטאפ
ויצירת תיק עבודות
20.3.21 20 הגשה של התרגיל המסכם סיכום הקורס והגשה סופית עם אורחים
חיצוניים
מטרת הקורס

אם בעבר בניית מוצר התמקדה בטכנולוגיה, היום היא מתמקדת
במשתמשים ובצרכים שלהם. לכן כדי ליצור אפליקציה שלא תעלם בשוק
שופע – אנחנו צריכים להבין את המשתמשים שלנו ולהתאים להם את
המוצר תוך כדי איזון עדין בין צרכיהם לצורכי העסק.
בקורס UI UX נלמד כיצד לאפיין מוצרים (בדגש על אפליקציות מובייל) תוך כדי
התנסות בתהליך האיפיון המלא (UX) ועקרונות בסיסיים של עיצוב ממשק
(UI). קורס UI UX יתמקד באפליקציות מובייל תוך כדי הקניית כלים הרלוונטיים
גם למוצרים בפלטפורמות אחרות, היכרות ולמידה עם ממשק  FIGMA. 

מטרת קורס UI UX היא התנסות מעשית ביצירת אפליקציית מובייל משלב
האיפיון עד לשלב העיצוב בדגש על צורכי המשתמש.

על המרצה

ליאת זלדס בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, עובדת כמעצבת
מוצר מאז 2010 ומרצה במקומות שונים, מאמינה שלמעצבים יש כוח רב
ולכן אחריות ליצור מוצרים שעושים טוב לעולם, חובבת פיצה מושבעת.

נושאי הקורס

פיתוח ראייה ביקורתית לבחינת מוצרים, למידת כלים למחקר ואיפיון,
הכרות עם עקרונות עיצוב בסיסיים.

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד
מעצבים המעוניינים לעשות את המעבר לעולם הדיגיטלי, מפתחים
המעוניינים להבין את המשתמשים שלהם

דרישות במהלך קורס UI UX
נוכחות של % 80 לפחות
ביצוע והגשה מלאה של פרויקט אמצע ופרויקט מסכם

הגשת פרוייקט מתמשך, שני פרוייקטים ותרגילי בית..

תנאי קבלה וידע קודם נדרש
אנגלית ברמת קריאה
מומלץ רקע בעיצוב ו/או הכרה והבנה של יסודות העיצוב
תנאי הכרחי לקורס – יש להגיע עם מחשב נייד אישי

תכנית מפגשים
תאריך # נושא  פירוט השיעור
7.11.21 1 מבוא לקורס, עקרונות חווית
משתמש
הסבר על הקורס, על תפקיד המעצב
בתעשייה, ויסודות המקצוע
14.11.21 2 פרסונות מי המשתמשים שלנו ומה הכלים
שברשותנו כדי שנוכל להבין את צרכיהם
21.11.21 3 מחקר מתחרים מי הם המתחרים, מה אפשר ללמוד
מהם, ומהם הקונבנציות של התחום
28.11.21 4 ארכיטקטורת מידע באיזה צורה נארגן את המידע במוצר,
מה צורת הניווט המתאימה ביותר,
ומה הקשר בין כל המסכים
5.12.21 5 Design thinking שיעור סדנא
12.12.21 6 Wireframes יצירת קונספט איפיוני, שרטוט מסכים,
הבנת הפלטפורמה והקונבנציות שלה
19.12.21 7 Figma יפורט בהמשך
26.12.21 8 Figma יפורט בהמשך
2.1.22 9 Onboarding
Empty states-ו
הובלה ולימוד של משתמשים חדשים,
ומצבי קצה
9.1.22 10 הגשה של תרגיל החימום הגשה של התרגיל הראשון בקורס
עם אורח חיצוני
16.1.22 11 חוקי הגשטאלט
ופסיכולוגיה קוגניטיבית
איך אנחנו תופסים דברים, איך הזיכרון
שלנו עובד, ומה משפיע עלינו בקבלת
החלטות
23.1.22 12 עיצוב ממשקים – חלק I עקרונות בסיסיים לעיצוב UI
(צבעוניות, פונטים ואייקונים)
30.1.22 13 עיצוב ממשקים – חלק II בניה ועיצוב של דשבורדים
6.2.22 14 Figma יפורט בהמשך
13.2.22 15 Figma יפורט בהמשך
20.2.22 16 מחקר משתמשים איך המשתמשים עובדים עם המוצר
שלנו, בדיקות שמישות, ומטריקות
27.2.22 17 Microcopy הרצאה על כל הטקסטים הקטנים
(אבל החשובים)!
6.3.22 18 פגישות אישיות איפה כל אחד ואחת עומדים עם
תרגיל הבית ואיך להתקדם איתו
13.3.21 19 עיצוב פידבק ואנימציות +
עבודה בסטארטאפ
הרצאה חיצונית של מעצב מהתעשייה
על עבודה בסטארטאפ
ויצירת תיק עבודות
20.3.21 20 הגשה של התרגיל המסכם סיכום הקורס והגשה סופית עם אורחים
חיצוניים
מטרת הקורס

אם בעבר בניית מוצר היתה סביב טכנולוגיה, היום היא סביב המשתמשים
והצרכים שלהם. לכן כדי ליצור אפליקציה שלא תעלם בשוק שופע – אנחנו
צריכים להבין את המשתמשים שלנו ולהתאים להם את המוצר תוך כדי
איזון עדין בין צרכיהם לצורכי העסק.
בקורס UI UX נלמד כיצד לאפיין מוצרים (בדגש על אפליקציות מובייל)
תוך כדי התנסות בתהליך האיפיון המלא (UX) ועקרונות בסיסיים של
עיצוב ממשק (UI).
הקורס יתמקד באפליקציות מובייל תוך כדי הקניית כלים הרלוונטיים
גם למוצרים בפלטפורמות אחרות, היכרות ולמידה עם ממשק .

נלמד לפתח ראייה ביקורתית ולבחון מוצרים לפי עקרונות חווית
המשתמש, פסיכולוגיה קוגניטיבית ויסודות עיצוב ממשקים.
נכיר מתודולוגיות עבודה שונות וסוגי מחקר שונים, ונקבל כלים לבניית
מוצר אינטואיטיבי ושמיש. נפתח את הראש לעולמות תוכן שונים ונשמע
הרצאות של מרצים אורחים מהתעשייה.

מטרת קורס UI UX
לחשוף את הסטודנטים לתהליכים ולמתודות השונות בפיתוח מוצרים
דיגיטליים ולהקנות כלים מעשיים שיאפשרו להם להשתלב כאנשי UX
במגוון מסגרות בתעשייה, או לשפר ולהרחיב את הידע למי שכבר מצוי
בעולמות אלו בתפקידים אחרים.

על המרצה

מייקל פבר, בוגר תואר שני בניהול עיצוב בבצלאל, ותואר ראשון בתקשורת
חזותית במכון הטכנולוגי חולון (HIT). מרצה באקדמיה ומסגרות שונות
כ- 10 שנים ומעצב רב-תחומי פעיל למעלה מ- 15 שנה המספק שירותים
לחברות מתחומים עסקיים שונים במשק ובהיי-טק. מנטור לסטרטאפים
בתכניות אקסלרציה שונות. בנוסף, פעיל כמעצב בסטודיו חברתי המסייע
לעמותות וגופים שונים בשיפור פני החברה בישראל. מאמין שמולטי –
דיסציפלינריות היא יתרון ושלעיצוב יש השפעה, כשאחריות גדולה בצידה.
בחיים האישיים, בן זוג לאישה מדהימה, אבא לשניים שהם מרכז עולמי,
ורוכב אופנוע מושבע.

נושאי הקורס

פיתוח ראייה ביקורתית לבחינת מוצרים, למידת כלים למחקר ואיפיון,
הכרות עם עקרונות עיצוב בסיסיים.

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד
מעצבים המעוניינים לעשות את המעבר לעולם הדיגיטלי, מפתחים
המעוניינים להבין את המשתמשים שלהם

דרישות במהלך קורס UI UX
נוכחות של % 80 לפחות
ביצוע והגשה מלאה של פרויקט אמצע ופרויקט מסכם.

תנאי קבלה וידע קודם נדרש
אנגלית ברמת קריאה
מומלץ רקע בעיצוב ו/או הכרה והבנה של יסודות העיצוב
תנאי הכרחי לקורס – יש להגיע עם מחשב נייד אישי

תכנית מפגשים
תאריך  # נושא  פירוט השיעור
5.1.22 1 מבוא לחוויית משתמש מהי חוויית משתמש ומה המקורות למושג?
מה החשיבות של חווית המשתמש בכל מוצר
שאנו יוצרים?
מהם העקרונות ליצירת חוויית משתמש
אופטימאלית?
12.1.22 2 Figma 01 הכרות קצרה עם המושג ״כלי פרוטוטייפינג״,
מה הכלים הנפוצים בשוק.
התקנה של Figmaויצירת משתמש, הכרות
עם סביבות העבודה השונות בתוכנה, יצי־
רת פריימים ודפים, יצירת אובייקטים ועריכה
שלהם, עבודה עם טקסט, תמונות ואפקטים
19.1.22 3 Figma 02 Components, Constrains, Layout Grid,
Auto Layout, Prototyping basics
26.1.22 4 Figma 03 – Sharing הכנת קבצי העבודה שלנו לשיתוף
עם הלקוח, עם המפתח ועם כלל בעלי העניין
המעורבים בפרויקט
Figma שלWhiteboard – – כלי הFigJam
לבריינסטורמינג ויצירת תרשימי זרימה
2.2.22 5 גשטלט ותהליכים קוגניטיביים הכרת עקרונות הגשטלט, כיצד מיושמים ומש־
פיעים על הכוונת המשתמש בסביבה הדיגיטלית
פסיכולוגיה קוגניטיבית, כיצד מתקבלות הח־
לטות והבנת האינטראקציה בין אדם לסביבה
הדיגיטלית ומערכות מ
9.2.22 6 ארכיטקטורת מידע מהם המודלים ליצירת ארכיטקטורת מידע, כיצד
יוצרים מערכי ניווט שיאפשרו התמצאות וביצוע
פעולות בקלות ובמהירות.
מהם סוגי הפקדים השונים המשמשים לבניית
ממשק דיגיטלי
הכרת מתודולוגיית Atomic Designבבניית
ממשק משתמש
Style guide ומה זהDesign system מה זה
ומה חשיבותם
16.2.22 7 + e-Commerece הצגת תרגיל 01 מה ההבדלים בין חווית קנייה אונליין לחוויית
הקנייה המסורתית וכיצד מייצרים חוויית קניה
טובה בפלטפורמות השונות (דסקטופ, מובייל,
טאבלט) נעמיק את ההבנה כיצד בונים
ארכיטקטורת אתר סחר, תיעדוף ובניית עץ
היררכיה
23.2.22 8 חשיבה עיצובית מה הכוונה User centered designוכיצד
תהליך Design thinkingמשפיע על תהליך
אפיון עיצוב ופיתוח מוצר, ומהם מפות אמפתיה
ומסע לקוח
2.3.22 9 מחקר מקדים נבין את חשיבותו של המחקר המקדים ומה הוא
כולל בתהליך פיתוח המוצרים
נלמד את שיטות המחקר השונות ומתי משתמ־
שים בכל אחת מהם – כיצד עורכים שאלון וכיצד
מתכננים ראיון ומה שואלים כדי להגיע למיידע
אובייקטיבי ונחוץ לאפיון המוצר
9.3.22 10 אפיון ( 01דגש על מובייל) מבוא למובייל- הכרת היכולות והטכנולוגיות של
מכשיר המובייל שמשפיעות על האופן בו אנו
משתמשים בו ומפתחים עבורו
מסך המגע, חוק ״האצבע השמנה״, מחוות, נו־
Anticipatory Design, Adjacent ,טיפיקציות
, מה ההבדלin Space Vs. Stacked in Time
בין ״פעולות״ ל״ניווט״
16.3.22 11 אפיון 02 מרעיון ל-( Wireframesבדגש על אפליקציות
מובייל)
פרסונות, סיפור משתמש, תרחיש שימוש,
מסמך דרישות ו- 6U
23.3.22 12 אתיקה בעיצוב מוצר דיגיטלי +
טרנדים ומקורות השראה
נכיר בכוח שיש למאפייני ומעצבי מוצר דיגיטלי
ובאחריות המוטלת על כתפיהם
נלמד מהם Dark patternsונדון באפשרויות
העומדות בפתחנו כמעצבי חוויית משתמש
נכיר את הטרנדים העדכניים בתחום ואת מקו־
רות ההשראה והידע שכדאי לעקוב אחריהם גם
בפן הטכנולוגי וגם בפן העיצובי
30.3.22 13 הגשת תרגיל + 01
הצגת תרגיל – 02פרויקט מסכם
הגשת תרגיל :01
נעבור על האפיון שהסטודנטים יצרו, ננתח ונדון
בפרויקטים + בחלק האחרון של השיעור יוצגו
שלבי ודרישות התרגיל המסכם
6.4.22 14 עיצוב ממשקים 01 עבודה עם גרידים ועמודות למוצרים דיגיטליים
עבודה עם טיפוגרפיה בסביבה דיגיטלית
13.4.22 15 עיצוב ממשקים 02 הבנה כיצד צבעים עובדים במסך, פסיכולוגיה
של צבע למסך, בניית פלטת צבעים ויישומה
Accessability design
20.4.22 אין שיעור  פסח
27.4.22 אין שיעור  יום השואה
4.5.22 אין שיעור  יום הזיכרון
11.5.22 16 עיצוב רספונסיבי בעולם מרובה מסכים – כיצד מתאימים את
העיצוב שלנו ומתכננים אותו שיתאים?
Fixed, Fluid, Adaptive, Native,
– Responsiveמה זה אומר? למה כל שיטה
משמשת ומה היתרונות וחסרונות של כל גישה
?Desktop First אוMobile First
18.5.22 17 ביקורת ביניים לתרגיל פרויקט
מסכם
מעבר כיתתי על העבודות ומתן פידבק ״שימור
שיפור״
הצגת שלב אפיון פלואו מרכזי ונתיב משני
בוויירפריימס + עיצוב ראשוני של מסך ראשי
וסטייל גייד
25.5.22 18 אנימציה ואינטראקציה בממשקים נלמד כיצד תנועה, אנימציה ואינטרקציות
מתקדמות. משפיעות על חוויית המשתמש
ומדוע הן חלק חשוב ובלתי נפרד ממנה.
נלמד איך לעצב עם מחשבה מראש על אנימציה,
נתכנן את העיצוב בצורה יעילה עבור תהליכי
הנפשה ונעמוד על עקרונות יסוד ליצירת תנועה
1.6.22 19 הכנה לעולם העבודה כיצד ניגשים לתהליך בניית תיק העבודות, מה
הוא אמור לשדר וכיצד יש להתאימו למעסיק
הפוטנציאלי. בשיעור נבחן מספר תיקי עבודות
בדגש על בניית סיפור, הדגשת חוזקות והבנה
של סוגים שונים של פלטפורמות הנגישות לנו
8.6.22 20 הגשת פרויקט מסכם הגשות פרויקטי סיום בליווי אורחים מהתעשייה
בוגרים ממליצים

קורס מעולה ותמציתי, ליאת מרצה מדהימה, פותח דלת להמשך למידה והתמקצעות בתחום!

מיכל רוזן,
17.06.21
מסירת פרטי הקשר מהווה אישור לקבלת תוכן מערכתי ושיווקי

מועדים קרובים

תל אביב
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בתל אביב פרטים נוספים
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בתל אביב תאריך
07.11.2021
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בתל אביב שם המנחה
ליאת זלדס
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בתל אביב מיקום
סטודיו אנקורי יפו
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בתל אביב שעות פעילות
17:30-21:00
א'
ירושלים
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בירושלים פרטים נוספים
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בירושלים תאריך
22.11.2021
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בירושלים שם המנחה
ליאת זלדס
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בירושלים מיקום
בית הנסן ירושלים
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בירושלים שעות פעילות
17:30-21:00
ב'
חיפה
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בחיפה פרטים נוספים
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בחיפה תאריך
05.01.2022
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בחיפה שם המנחה
מייקל פבר
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בחיפה מיקום
סטודיו אנקורי חיפה
קורס UI/UX  – עיצוב חווית משתמש בחיפה שעות פעילות
17:30-21:00
ד'
מסירת פרטי הקשר מהווה אישור לקבלת תוכן מערכתי ושיווקי

הירשמו לעדכונים

הירשמו לרשימת התפוצה של בצלאל לימודי חוץ והמשך, לקבלת חדשות, עדכונים והצעות ייחודיות למנויי הניוזלטר שלנו