מעצבים אסטרטגיה

אודות הקורס

קורס פיתוח אסטרטגי למיזמים בתחומי העיצוב – בקורס נעבור משלב הרעיון, דרך גיבוש החזון, תכנון דרכי פעולה ועד להוצאה לפועל. בתהליך המחבר בין ההיבטים העיצוביים והיצירתיים לבין המטרות והיעדים העסקיים.

ננתח מה יש בשוק העיצוב – מה קיים ומה מתפתח, ונחדד את הקול הייחודי לנו. נבין מי הקהל שלנו ומה הדרך  המדויקת ביותר להגיע אליו, נגדיר מטרות ויעדים עסקיים ונחבר אותם לפרויקט העיצובי -עד לבניית
תכנית פעולה המדויקת לעסק.

הקורס כולל 12 מפגשים בני שעתיים וחצי אשר מטרתם לבנות את האסטרטגיה של העסק העיצובי, לדייק את הרעיון העסקי ולהקנות יסודות ברורים וחזקים לעסק.

קהל יעד:
הקורס מיועד לא.נשים המעוניינים להקים עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל / מעצבים ומעצבות עצמאיים – משלב הרעיון או כאלו הנמצאים בתהליכי הקמת העסק, המעוניינים בבנייה ודיוק התכנית האסטרטגית
אשר תלווה אותם שנים קדימה.

תנאי קבלה:

ֿלא נדרש ידע וניסיון קודם.

דרוש רעיון עסקי ו/או תהליכי הקמת עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל, מעצבים ומעצבות עצמאיים

דרישות הקורס:

אורינטצייה יישומי מחשב ועריכת מצגות

עבודה אישית, קבוצתית עם תרגולים בין מפגש למפגש

הגשת מטלות והצגת תוצרים במהלך וסיום הקורס.

הקורס יתקיים בזום:

ימי שני בין השעות 17:30-20:00  

 

דימוי: תמר פרידמן

סילבוס הקורס
מטרת הקורס

קורס פיתוח אסטרטגי למיזמים בתחומי העיצוב – בקורס נעבור משלב הרעיון, דרך גיבוש החזון, תכנון דרכי פעולה ועד להוצאה לפועל. בתהליך המחבר בין ההיבטים העיצוביים והיצירתיים לבין המטרות והיעדים העסקיים.

ננתח מה יש בשוק העיצוב – מה קיים ומה מתפתח, ונחדד את הקול הייחודי לנו. נבין מי הקהל שלנו ומה הדרך הכי מדוייקת להגיע אליו, נגדיר מטרות ויעדים עסקיים ונחבר אותם לפרויקט העיצובי -עד לבניית
תכנית פעולה מדוייקת לעסק.

הקורס כולל 12 מפגשים בני שעתיים וחצי אשר מטרתם לבנות את האסטרטגיה של העסק העיצובי, לדייק את הרעיון העסקי ולהקנות יסודות ברורים וחזקים לעסק.

על המרצה

תמר פרידמן – מעצבת ויועצת אסטרטגיה וקריאטייב למעצבים.ות.
אני חיה ועובדת בתל אביב, בעלת תואר בעיצוב אופנה וטקסטיל מבית הספר הגבוה לאמנויות מעשיות
שם למדתי וגם עבדתי במשך שש שנים בתעשיית האופנה והטקסטיל (LISAA) בפריז.
בעלת הסמכה לייעוץ אסטרטגי מקצועי-  PSCI מהטכניון.
בעבודתי אני מלווה מעצבים ומעצבות על מנת ליצור פיתוח עסקי רלוונטי ואפקטיבי.

אני אוהבת לעבוד עם אנשים יצירתיים ומוכשרים, ולסייע להם במימוש החזון האמנותי, הפוטנציאל העיצובי והעסקי, תוך שמירה על רלוונטיות בעולם עמוס מוצרים.
בעלת 10 שנות ניסיון בתעשיית העיצוב והשיווק בארץ ובפריז. מסייעת לבעלי עסקים בתחום העיצוב, בגיבוש האסטרטגיה העסקית שלהם.

נושאי הקורס

* יצירת חזון עסקי ואישי
* אפיון ערכי העסק, מציאת הקול העיצובי הייחודי
* גיבוש אסטרטגיה עסקית
* תמחור ומודלים עסקיים
* הבנת קהלי היעד של העסק ודרכי שיווק
* ניתוח מקרי בוחן של חברות עיצוב
* בניית תכנית עבודה שנתית
* ליווי וייעוץ אישי לאורך הקורס

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד:
הקורס מיועד לא.נשים המעוניינים להקים עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל / מעצבים ומעצבות עצמאיים – משלב הרעיון או כאלו הנמצאים בתהליכי הקמת העסק, המעוניינים בבנייה ודיוק התכנית האסטרטגית
אשר תלווה אותם שנים קדימה.

תנאי קבלה:

ֿלא נדרש ידע וניסיון קודם.

דרוש רעיון עסקי ו/או תהליכי הקמת עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל, מעצבים ומעצבות עצמאיים

דרישות הקורס:

אורינטצייה יישומי מחשב ועריכת מצגות

עבודה אישית, קבוצתית עם תרגולים בין מפגש למפגש

הגשת מטלות והצגת תוצרים במהלך וסיום הקורס.

תכנית מפגשים
מפגש תאריך נושא
1 20/05/2024 מבוא לתהליך+בידול עיצובי
2 27/05/2024  המותג +חזון  עסקיDNA
3 03/06/2024 מיצוב ומתחרים + מפגש השראה
4 10/06/2024 הגדרת קהלי היעד
5 17/06/2024 מודל שיווקי
6 24/06/2024 תמחור ומודלים עסקיים
7 01/07/2024 אסטרטגית GTM / יציאה לשוק
8 08/07/2024 תכנית עבודה
9 15/07/2024 מפגש עם בעלי.ות עסקים
10 22/07/2024 הערכת מצב / אישור תכניות פעולה
11 29/07/2024 ביקורת מומחים
12 05/08/2024 מפגש מסכם – תכנית פעולה
מטרת הקורס

קורס פיתוח אסטרטגי למיזמים בתחומי העיצוב – בקורס נעבור משלב הרעיון, דרך גיבוש החזון, תכנון דרכי פעולה ועד להוצאה לפועל. בתהליך המחבר בין ההיבטים העיצוביים והיצירתיים לבין המטרות והיעדים העסקיים.

ננתח מה יש בשוק העיצוב – מה קיים ומה מתפתח, ונחדד את הקול הייחודי לנו. נבין מי הקהל שלנו ומה הדרך הכי מדוייקת להגיע אליו, נגדיר מטרות ויעדים עסקיים ונחבר אותם לפרויקט העיצובי -עד לבניית
תכנית פעולה מדוייקת לעסק.

הקורס כולל 12 מפגשים בני שעתיים וחצי אשר מטרתם לבנות את האסטרטגיה של העסק העיצובי, לדייק את הרעיון העסקי ולהקנות יסודות ברורים וחזקים לעסק.

על המרצה

תמר פרידמן – מעצבת ויועצת אסטרטגיה וקריאטייב למעצבים.ות.
אני חיה ועובדת בתל אביב, בעלת תואר בעיצוב אופנה וטקסטיל מבית הספר הגבוה לאמנויות מעשיות
שם למדתי וגם עבדתי במשך שש שנים בתעשיית האופנה והטקסטיל (LISAA) בפריז.
בעלת הסמכה לייעוץ אסטרטגי מקצועי-  PSCI מהטכניון.
בעבודתי אני מלווה מעצבים ומעצבות על מנת ליצור פיתוח עסקי רלוונטי ואפקטיבי.

אני אוהבת לעבוד עם אנשים יצירתיים ומוכשרים, ולסייע להם במימוש החזון האמנותי, הפוטנציאל העיצובי והעסקי, תוך שמירה על רלוונטיות בעולם עמוס מוצרים.
בעלת 10 שנות ניסיון בתעשיית העיצוב והשיווק בארץ ובפריז. מסייעת לבעלי עסקים בתחום העיצוב, בגיבוש האסטרטגיה העסקית שלהם.

נושאי הקורס

* יצירת חזון עסקי ואישי
* אפיון ערכי העסק, מציאת הקול העיצובי הייחודי
* גיבוש אסטרטגיה עסקית
* תמחור ומודלים עסקיים
* הבנת קהלי היעד של העסק ודרכי שיווק
* ניתוח מקרי בוחן של חברות עיצוב
* בניית תכנית עבודה שנתית
* ליווי וייעוץ אישי לאורך הקורס

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד:
הקורס מיועד לא.נשים המעוניינים להקים עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל / מעצבים ומעצבות עצמאיים – משלב הרעיון או כאלו הנמצאים בתהליכי הקמת העסק, המעוניינים בבנייה ודיוק התכנית האסטרטגית
אשר תלווה אותם שנים קדימה.

תנאי קבלה:

ֿלא נדרש ידע וניסיון קודם.

דרוש רעיון עסקי ו/או תהליכי הקמת עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל, מעצבים ומעצבות עצמאיים

דרישות הקורס:

אורינטצייה יישומי מחשב ועריכת מצגות

עבודה אישית, קבוצתית עם תרגולים בין מפגש למפגש

הגשת מטלות והצגת תוצרים במהלך וסיום הקורס.

תכנית מפגשים
מפגש תאריך נושא
1 20/05/2024 מבוא לתהליך+בידול עיצובי
2 27/05/2024  המותג +חזון  עסקיDNA
3 03/06/2024 מיצוב ומתחרים + מפגש השראה
4 10/06/2024 הגדרת קהלי היעד
5 17/06/2024 מודל שיווקי
6 24/06/2024 תמחור ומודלים עסקיים
7 01/07/2024 אסטרטגית GTM / יציאה לשוק
8 08/07/2024 תכנית עבודה
9 15/07/2024 מפגש עם בעלי.ות עסקים
10 22/07/2024 הערכת מצב / אישור תכניות פעולה
11 29/07/2024 ביקורת מומחים
12 05/08/2024 מפגש מסכם – תכנית פעולה
מטרת הקורס

קורס פיתוח אסטרטגי למיזמים בתחומי העיצוב – בקורס נעבור משלב הרעיון, דרך גיבוש החזון, תכנון דרכי פעולה ועד להוצאה לפועל. בתהליך המחבר בין ההיבטים העיצוביים והיצירתיים לבין המטרות והיעדים העסקיים.

ננתח מה יש בשוק העיצוב – מה קיים ומה מתפתח, ונחדד את הקול הייחודי לנו. נבין מי הקהל שלנו ומה הדרך הכי מדוייקת להגיע אליו, נגדיר מטרות ויעדים עסקיים ונחבר אותם לפרויקט העיצובי -עד לבניית
תכנית פעולה מדוייקת לעסק.

הקורס כולל 12 מפגשים בני שעתיים וחצי אשר מטרתם לבנות את האסטרטגיה של העסק העיצובי, לדייק את הרעיון העסקי ולהקנות יסודות ברורים וחזקים לעסק.

על המרצה

תמר פרידמן – מעצבת ויועצת אסטרטגיה וקריאטייב למעצבים.ות.
אני חיה ועובדת בתל אביב, בעלת תואר בעיצוב אופנה וטקסטיל מבית הספר הגבוה לאמנויות מעשיות
שם למדתי וגם עבדתי במשך שש שנים בתעשיית האופנה והטקסטיל (LISAA) בפריז.
בעלת הסמכה לייעוץ אסטרטגי מקצועי-  PSCI מהטכניון.
בעבודתי אני מלווה מעצבים ומעצבות על מנת ליצור פיתוח עסקי רלוונטי ואפקטיבי.

אני אוהבת לעבוד עם אנשים יצירתיים ומוכשרים, ולסייע להם במימוש החזון האמנותי, הפוטנציאל העיצובי והעסקי, תוך שמירה על רלוונטיות בעולם עמוס מוצרים.
בעלת 10 שנות ניסיון בתעשיית העיצוב והשיווק בארץ ובפריז. מסייעת לבעלי עסקים בתחום העיצוב, בגיבוש האסטרטגיה העסקית שלהם.

נושאי הקורס

* יצירת חזון עסקי ואישי
* אפיון ערכי העסק, מציאת הקול העיצובי הייחודי
* גיבוש אסטרטגיה עסקית
* תמחור ומודלים עסקיים
* הבנת קהלי היעד של העסק ודרכי שיווק
* ניתוח מקרי בוחן של חברות עיצוב
* בניית תכנית עבודה שנתית
* ליווי וייעוץ אישי לאורך הקורס

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד:
הקורס מיועד לא.נשים המעוניינים להקים עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל / מעצבים ומעצבות עצמאיים – משלב הרעיון או כאלו הנמצאים בתהליכי הקמת העסק, המעוניינים בבנייה ודיוק התכנית האסטרטגית
אשר תלווה אותם שנים קדימה.

תנאי קבלה:

ֿלא נדרש ידע וניסיון קודם.

דרוש רעיון עסקי ו/או תהליכי הקמת עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל, מעצבים ומעצבות עצמאיים

דרישות הקורס:

אורינטצייה יישומי מחשב ועריכת מצגות

עבודה אישית, קבוצתית עם תרגולים בין מפגש למפגש

הגשת מטלות והצגת תוצרים במהלך וסיום הקורס.

תכנית מפגשים
מפגש תאריך נושא
1 20/05/2024 מבוא לתהליך+בידול עיצובי
2 27/05/2024  המותג +חזון  עסקיDNA
3 03/06/2024 מיצוב ומתחרים + מפגש השראה
4 10/06/2024 הגדרת קהלי היעד
5 17/06/2024 מודל שיווקי
6 24/06/2024 תמחור ומודלים עסקיים
7 01/07/2024 אסטרטגית GTM / יציאה לשוק
8 08/07/2024 תכנית עבודה
9 15/07/2024 מפגש עם בעלי.ות עסקים
10 22/07/2024 הערכת מצב / אישור תכניות פעולה
11 29/07/2024 ביקורת מומחים
12 05/08/2024 מפגש מסכם – תכנית פעולה
מטרת הקורס

קורס פיתוח אסטרטגי למיזמים בתחומי העיצוב – בקורס נעבור משלב הרעיון, דרך גיבוש החזון, תכנון דרכי פעולה ועד להוצאה לפועל. בתהליך המחבר בין ההיבטים העיצוביים והיצירתיים לבין המטרות והיעדים העסקיים.

ננתח מה יש בשוק העיצוב – מה קיים ומה מתפתח, ונחדד את הקול הייחודי לנו. נבין מי הקהל שלנו ומה הדרך הכי מדוייקת להגיע אליו, נגדיר מטרות ויעדים עסקיים ונחבר אותם לפרויקט העיצובי -עד לבניית
תכנית פעולה מדוייקת לעסק.

הקורס כולל 12 מפגשים בני שעתיים וחצי אשר מטרתם לבנות את האסטרטגיה של העסק העיצובי, לדייק את הרעיון העסקי ולהקנות יסודות ברורים וחזקים לעסק.

על המרצה

תמר פרידמן – מעצבת ויועצת אסטרטגיה וקריאטייב למעצבים.ות.
אני חיה ועובדת בתל אביב, בעלת תואר בעיצוב אופנה וטקסטיל מבית הספר הגבוה לאמנויות מעשיות
שם למדתי וגם עבדתי במשך שש שנים בתעשיית האופנה והטקסטיל (LISAA) בפריז.
בעלת הסמכה לייעוץ אסטרטגי מקצועי-  PSCI מהטכניון.
בעבודתי אני מלווה מעצבים ומעצבות על מנת ליצור פיתוח עסקי רלוונטי ואפקטיבי.

אני אוהבת לעבוד עם אנשים יצירתיים ומוכשרים, ולסייע להם במימוש החזון האמנותי, הפוטנציאל העיצובי והעסקי, תוך שמירה על רלוונטיות בעולם עמוס מוצרים.
בעלת 10 שנות ניסיון בתעשיית העיצוב והשיווק בארץ ובפריז. מסייעת לבעלי עסקים בתחום העיצוב, בגיבוש האסטרטגיה העסקית שלהם.

נושאי הקורס

* יצירת חזון עסקי ואישי
* אפיון ערכי העסק, מציאת הקול העיצובי הייחודי
* גיבוש אסטרטגיה עסקית
* תמחור ומודלים עסקיים
* הבנת קהלי היעד של העסק ודרכי שיווק
* ניתוח מקרי בוחן של חברות עיצוב
* בניית תכנית עבודה שנתית
* ליווי וייעוץ אישי לאורך הקורס

קהל יעד, דרישות ותנאי קבלה

קהל יעד:
הקורס מיועד לא.נשים המעוניינים להקים עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל / מעצבים ומעצבות עצמאיים – משלב הרעיון או כאלו הנמצאים בתהליכי הקמת העסק, המעוניינים בבנייה ודיוק התכנית האסטרטגית
אשר תלווה אותם שנים קדימה.

תנאי קבלה:

ֿלא נדרש ידע וניסיון קודם.

דרוש רעיון עסקי ו/או תהליכי הקמת עסק בתחומי העיצוב והלייפסטייל, מעצבים ומעצבות עצמאיים

דרישות הקורס:

אורינטצייה יישומי מחשב ועריכת מצגות

עבודה אישית, קבוצתית עם תרגולים בין מפגש למפגש

הגשת מטלות והצגת תוצרים במהלך וסיום הקורס.

תכנית מפגשים
מפגש תאריך נושא
1 20/05/2024 מבוא לתהליך+בידול עיצובי
2 27/05/2024  המותג +חזון  עסקיDNA
3 03/06/2024 מיצוב ומתחרים + מפגש השראה
4 10/06/2024 הגדרת קהלי היעד
5 17/06/2024 מודל שיווקי
6 24/06/2024 תמחור ומודלים עסקיים
7 01/07/2024 אסטרטגית GTM / יציאה לשוק
8 08/07/2024 תכנית עבודה
9 15/07/2024 מפגש עם בעלי.ות עסקים
10 22/07/2024 הערכת מצב / אישור תכניות פעולה
11 29/07/2024 ביקורת מומחים
12 05/08/2024 מפגש מסכם – תכנית פעולה
מסירת פרטי הקשר מהווה אישור לקבלת תוכן מערכתי ושיווקי
מסירת פרטי הקשר מהווה אישור לקבלת תוכן מערכתי ושיווקי

הירשמו לעדכונים

הירשמו לרשימת התפוצה של בצלאל לימודי חוץ והמשך, לקבלת חדשות, עדכונים והצעות ייחודיות למנויי הניוזלטר שלנו