עיצוב במאה ה-21 רגעים של שינוי ומבט קדימה

עיצוב במאה ה-21 רגעים של שינוי ומבט קדימה

אודות הקורס

עיצוב במאה ה-21 , רגעים של שינוי ומבט קדימה

הקורס מורכב משני חלקים:

בחלק הראשון נתמקד בשינויים המשמעתיים אשר התרחשו בתחום העיצוב והאומנות במאה ה 21. במהלך הקורס נסקור את אבני הדרך בהתפתחות העיצוב ונעבור דרך אירועים תרבותיים, גיאופוליטיים וטכנולוגיים אשר היוו את רוח התקופה. דרך פיתוח נקודת מבט ביקורתית נתבונן ביצירות האדריכלות, עיצוב מוצר ואומנות הגדולים אשר התרחשו במהלך תקופה זה והסיפורים הקטנים מאחוריהם.

בחלקו השני של הקורס יהיה חלק מעשי ובעצם יהווה מעין סדנה. בחלק זה נתבונן  במבט עתידני קדימה לעבר  המאה ה 22, נשתמש בידע המעשי והתיאורטי שרכשנו ליישום פתרונות חדשניים לאתגרים עיצוביים בעתיד. נתנסה בעיצוב ראשוני של מוצר קונספטואלי בתרחישים עתידניים שונים, תוך פיתוח יכולות ההבעה האומנותית שלנו ופיתוח כלי הבעה בעבודה מרחוק בפלטפורמות דיגיטליות שונות.

מטרת הקורס:

הקורס מקדם את היכולת לחשיבה חדשנית ופתרונות יצירתיים בתחום העיצוב, תוך פיתוח חשיבה ביקורתית על המרחב הפיסי של ימנו ומבט קדימה לאתגרי העיצוב של המחר, החל מרעיונות ומחשבות על תכנון אדריכלי של המבנים בהם אנו שוהים, ועד מוצרים של תרבות צריכת המונים והטכנולוגיה בה אנו משתמשים.  סקירה של אולם האומנות והתרבות של המאה הנוכחית, וההקשר בין הקונטקסט והמעשה האומנותי מחשבות ודיון על עתידנות המאה ה -22.

תנאי קבלה וידע קודם נדרש:

מתאים לכל בעלי החשק והסקרנות לעיצוב וההעשרה שמעוניינים לחקור ולהעמיק בעולם המרתק של העיצוב והתרבות בעידן המודרני. מסטודנטים לתארים מתקדמים בעיצוב והנדסה ועד מתעניינים מתחומי דעת שונים ומגוונים.

הקורס יתקיים בזום ימי רביעי בין השעות 17:30-20:00.

קרדיט דימוי: אדר' ליאור בן שטרית

סילבוס הקורס
מסירת פרטי הקשר מהווה אישור לקבלת תוכן מערכתי ושיווקי
מסירת פרטי הקשר מהווה אישור לקבלת תוכן מערכתי ושיווקי

הירשמו לעדכונים

הירשמו לרשימת התפוצה של בצלאל לימודי חוץ והמשך, לקבלת חדשות, עדכונים והצעות ייחודיות למנויי הניוזלטר שלנו